Wednesday, January 26, 2011

THOSE STATUS CREATOR :p

I really enjoy reading an article about facebooker and their status.
Hahaha there's like a million ways of status but only few commoners.
Ni ja pun yang I managed to remember :))

Those who express every-single-tiny-mingy-thing -___-"
"OMG, balak aku baru kata kat aku b**bs aku besaq. Aku macam terharu tahap gila bangang burung merak bukak ekoq diaa woo woo"
"Holy shit, I lost my underwear. I think my sister took it"
"Dad, why did you do that to mom :( Mama lupa letak garam ja dalam kari"

*mana pergi privasiiiiiiiii cik oi? T.T.

Those who change their status like in every minute.
"Tengah makan nasi kandaq cicah roti canai kari pedas berapi" [2.01pm]
"Eh roti canai rasa macam heuuu geli aku" [2.04pm]
"Dah bayaq, rm2.00 mahai gila. Cekik tengkuk ka cekik pinggang pun taktau" [2.07pm]
[2.09pm] ONE PHOTO UPLOADED, ni laa gambaq roti canai tadi :|

*HOIIII, i dont want my news feed penoh dengan muka roti canai kau laaa"


Those who express their mental problem
"Oh boyfriend, why did you do this to me?? WHY?! I really sad, I felt like want to cry at your shoulder but your shoulder was not mine oledy. Pity me laa"
"Ahh, puk*ma* punyew jantan. Bodo* kauu. Kau buat aku macam tahi kucing pijak pijak then dok euu euu. Sekarang kau carik kau balik. Apa kau ingat aku tahi kucing parsi harga seratus juta dollar ka haa?!!!"

*If I were your boyfriend, I'd close my fb acc and die!


Those who attempts to get ATTENTIOONNN
"Rasa macam bulu roma aku tumbuh satu inci laa harini"
"Saya tak cantik lah :( Tau lah awak tu cantik macam maya karin time muda muda fuhh fuhh jilat jari kaki getap bibir habih bila tengok"

*Publisiti murahan di fb, haha baik pi jalan mat taib. Kawan dengan auuuuu :p

ANDDD THE MOST IMPORTANT, those who use super un-understandable language
"Derr, gua muchum lenguwh badawn dowhh hari niew. Tadiw awhh maiwn bolew. Awek cungg laluu pehh pehh rasew muchum nak pewit pewit dia jalan terows brader. Melepass derr"

*Anak menakan aku yang umuq 3 tahun pun cakap fasih lagi -,-" TOLONG PI TADIKA ATAU SMART READER BALIK YE, sekian ;)

Haaa, thats all. Take note guys and girls.
No offence though, sapa terasa ambikkkkkkkk :pp haha
and btw, human tak perfect kan? Sooo kalau TERtulis status macam ni.
LANTAK KAT KORANG LAH EHHH, peace!

No comments:

Post a Comment